2014. sze 07.

Virágvásárlás - "csak úgy"...

írta: retrodj
Virágvásárlás - "csak úgy"...

Van a világegyetemben, amit senki és semmi nem érthet meg. A nőket! Még egy másik hölgy sem!
Ma a virágok és a nők összefüggését kutattam. Illetve próbáltam…

A virág motívumot egyes források úgy jelölik meg, hogy ezzel jelezték a lovagok: érzelmeik nem csak plátóiak. Ezzel sok újat nem mondtak az „okosok”. Ha udvarlási szokásokat nézzük, biztosak lehetünk benne, hogy vásárolni fogunk. Aztán csak szívünk hölgyének, vagy a drága anyósjelöltnek is – szabadon választott.
A kapcsolatban elér minden pasit a következő kérdés: Miért nem veszel nekem virágot „csak úgy”?

Ezzel szembesítettek engem is, pont a héten. Aztán elgondolkoztam ezen. Biztosan tudják a csajok, hogy mit kívánnak?
Abban talán a hölgyek is egyetértenek velem, hogy nem szabad mindennapi rutinná silányítani a csokor vásárlását. Meg kell adni a módját. Hiszen a kapcsolat elején éppen ezért adjuk a virágot. Az érzéseink nem változnak az idő múlásával. Maximum átalakul a szerelem, egy nagyon erős szeretetté, kötődéssé. Ami a virágvásárlásokat illeti: az évforduló, a név és születésnap mellett, a nő- és Valentin-nap a fő alkalom.
Ez máris szűkíti a lehetőséget, hogy „csak úgy” vegyen az ember.

De, ha mégis virágvásárlásra adja az ember a fejét, az alábbiakkal jobb, ha tisztában van.
- ne a párodnak jusson eszébe és ne emlékeztessen rá! Ellenkező esetben megkapod, hogy: „csak azért vetted, mert én mondtam” vagy a „magadtól már eszedbe sem jut” - szemrehányások
- ne célozz rá, hogy a közel jövőben kaphat – az nem meglepetés!
- készülj fel arra, ha a fentiek nem játszanak és alkalom sincs - amihez köthető a virágvásárlás – véged van! Mégis mi okból adhat egy férfi csokrot szíve hölgyének?
Meglepetés? Kedvesség? Kizárt!
Ebben az esetben jön a „mit csináltál?” és a „bűntudatod van?” kártya kijátszása!

Igen! A lányok pontosan azt a logikát követik, amelyet mi képtelenek vagyunk megérteni, átlátni, felfogni. Mindent hajlamosak eltúlozni, felnagyítani és túlbonyolítani!
Ha minden nap adsz virágot – akkor elveszik a varázs. Ha csak alkalmakkor, az tapintatlanság tőled. Próbálj meg kiigazodni ezen, kedves férfi társam! Logikusan érvelni és nyerni ebben a játszmában nem fogsz!

De talán kicsit oldhatok eme gordiuszi csomón.
Ha nekünk (férfiaknak) a virággal „kell” bevágódni a hölgyeknél, akkor Ők is kedveskedhetnek nekünk, nem? Ha a nők érzelmi alapon működnek, a pasik ösztönlények…
Nekünk is kellenek a meglepetések! Hazaérve milyen jó volna, ha szívünk választottja egy izgató fehérneműben várna minket?! Tudjátok: „csak úgy”… (de ha mi szólunk ezért, már nincs semmi spontaneitás a dologban)

Akkor itt az ideje, hogy felálljak és átmenjek virágot venni – hátha Ő is veszi a lapot… tudjátok: „csak úgy”! :-)

 

UPDATE:
Boltból hazaérvén a párom elégedetten nyugtázta, hogy nem hoztam neki virágot! Nem akarta, hogy "csak úgy" kapjon - hiszen erről beszéltünk a héten. Semmi meglepetés nincs benne!
Aztán kimentem és a lépcsőházban hagyott szál rózsát behoztam és átadtam. Mosolygott és tetszett neki a helyzet. 
Majd megkérdeztem, hogy "örülsz a virágnak?"! "Igen" válaszára csak egy kérdésem maradt. Most igazodjon ki az ember rajtatok, nőkön. Annak is lehet örülni, hogy direkt nem hozott és annak is, hogy igen? Hogy is van ez,,,?

Szólj hozzá

vásárlás társkeresés virág párkapcsolat randi tüske irónia emberi kapcsolatok fiúk-lányok