2014. sze 16.

Az egyik legundorítóbb dolog a világon...

írta: retrodj
Az egyik legundorítóbb dolog a világon...

Gondolom mindenki ismeri Bruce Willis-t!? Tudjátok Ő az a csóka, aki Drágán adja az életét. Keménykedik, egyedül megmenti a világot. Jönne csak Magyarországra. Beletörne a bicskája, az tuti. A közbiztonság olyan magas szinten van, hogy egyszerűen a piálás csinálná ki, nem egy 44-es magnum általi lövés.

Annyira nem megy nekünk ez a "vigyázzunk egymásra", hogy 2 hét alatt több nemi erőszak ügy is napvilágot látott. A híradások pedig lementek bulvárba és ezen csámcsognak napok óta! Kezdődött az egész egy gólyatáboros esettel! Nem tudom, hogy ki milyen neveltetést kapott, de nálunk az a szokás, ha valaki azt mondja: "NEM", akkor az elutasítást jelent. Nem felkérést! Elutasítást!
Néhány fórumon találkoztam érvekkel-ellen érvekkel. Volt, aki úgy gondolta, a lányok köszönjék maguknak, hogy megerőszakolták. Hiszen nagyon kihívóan öltözködnek, kacérkodnak a pasikkal!
Szerintem ez már szüleink idejében is így volt. Csak akkoriban még elfogadták a férfiak a NEM szócskát. Mostanában már inkább kihívásnak tekintik ezt!
A legfrissebb eset - ami napvilágra került - néhány napja történt. A gólyatáboros esettől annyiban eltért, hogy az áldozat sikoltozott, zörgette a házak redőnyét, próbált menekülni. Kitalálhatjátok hányan siettek segítségére!? John McClane éppen nem ért rá, a lakók aludtak, az erőszak pedig megtörtént.
Fogalmuk sincs ezeknek az állatoknak, hogy mit tesznek valójában! (elnézést azon állatoktól, akik magukra vették) Megalázzák, kizsákmányolják és porba tapossák a NŐT - MINDEN SZINTEN! A testét és a lelkét is.
Gyerekként a mamámnak segítettem sütni. Óvatlan pillanatban hozzáértem a forró tepsihez. Egy életen keresztül át viselem az égési heget. Én pedig megjegyeztem, hogy nem szabad egyszerre a tűzhelyből kivett edényhez hozzányúlni.
Akkor most egy nő esetében ez mit jelent? Önálló akarattal rendelkezik, maga dönt, hogy kivel és mit tesz meg. S ettől fosztja meg az a brutális, gerinctelen féreg! A testi sebeket - amelyeket okoz - idővel begyógyulnak. De a lelkieket egy életen keresztül cipeli magával az áldozat. Ennek feldolgozásában senki nem tud segíteni. Hiszen egy elkövetkezendő kapcsolatában ha kialakul egy megfelelő fokú intimitás, ki merné felvállalni, megosztani ezt a párjával? Egy olyan démont kiengedni a palackból, amelyről nem akar tudni!
Nem szeretnék nagyon magasztos szöveget írni! De egy biztos: a testünk, csak a miénk! (az én testem, az én templomon) Szeresd felebarátod, mint önmagad és fogadd el a NEM-et!
Továbbá járjunk kicsit nyitottabb szemmel és füllel! Talán megelőzhetjük a bajt! S ki tudja, ki lesz a következő!?
Így nem kell kell várnunk arra, hogy megjelenjen John McClane!

Szólj hozzá

erőszak tüske emberi kapcsolatok igaz történet bűntény fiúk-lányok