2015. sze 28.

Hogyan veszítsünk el 25 kilót, majd' 60 nap alatt!?

írta: retrodj
Hogyan veszítsünk el 25 kilót, majd' 60 nap alatt!?

Mindenhol az jön az emberrel szembe, hogy csak akkor vagy valaki, ha kisportolt és vonzó a tested. No, de mi a helyzet azokkal, akik szeretik az ízek kavalkádját és a mozgást sem tudják mindennapjaik részévé tenni? Vállalják, hogy elhízott lusta disznóknak titulálják őket? Vagy marad a jó öreg fogyókúra, fogyi-tabletták? Esetleg az Update király Norbert segíthet rajtad? A francokat!

Mondok neked egy-két tuti tippet, amitől biztosan megváltozik az életed! Nekem két dolog segített: ez pedig a kórház és a stressz!

Néhány hónapja készült egy felvétel rólam és hazánk egyik népszerű énekeséről, Kasza Tibiről. Nem kell mondanom, hogy a Crystal egykori frontembere sosem volt az a kimondott csontkollekció, mégis megdöbbentem mennyire izmos és jól karban tartott teste volt. Utólag visszanézve az énekes rengeteget fogyott, míg én köszönő viszonyban sem voltam egykori alkatommal. Nem is csoda, felülről karcoltam a 120 kilót!
"Aztán egy szép napon megváltozott az életem!" - köszön vissza mindenhonnan a jól ismert reklámszlogen. Vedd, edd, idd és lefogysz!

Az én életem is megváltozott és nem került egy kisebb vagyonba. Egy szúró hasi fájdalomnak köszönhetően kerültem kórházba, ahol tisztítókúrán estem át, persze nem akarattal. Tehetek arról, hogy ehetetlen volt a koszt? Mindehhez természetesen az egészséges táplálkozás címén juthattam hozzá. De olyan szinten hatásos volt, hogy a pörgős munkahelyem mellett közel 25 kiló felesleg lement rólam. Nem hiszek a paleoban meg a káposztaleves-kúrában sem, de ebben igen. Igazi diéta, semmi fölös kalória. Párolt zöldségen éltem hetekig, ez idő alatt a szervezetemből kiürült a sok méreganyag. De nem csak a táplálkozás terén változtattam, hiszen 3 hónap alatt lejöttem a cukrozott löttyökről és csak szénsavmentes vizet iszok. Persze néha belefér azért egy kis "bűnözés" is, de alapvetően odafigyelek mindenre. Bőséges reggeli, finom ebéd és egy kis vacsora, ami után semmi nassolás (pedig nálam nagyobb csoki zabálót a Föld nem hordott a hátán). Fontos még, hogy napi folyadékbevitelt is megnöveltem, ennek köszönhetően felgyorsult az anyagcserém is.

Jó, nyilván kell egy kis mozgás, mert chips-zabálás és ülőmunka végzése mellett végezhetsz akármilyen fogyókúrát, az eredménytelen lesz. De ha mértékkel eszed a zsíros és a szénhidrát dús kajákat, nem nassolsz észrevétlenül akkor nem kell félned a mérlegre állás előtt. Nem akarok áltatni senkit, baromi nehéz volt leadni az úszógumikat. De megérte...

Szóval kár lenne bedőlni a csodaszereknek, de miért ítélném el azokat?! Az ember szebb és jobb akar lenni, csak a megoldást mástól várja. Ezek a tagok pedig ki is használják a lehetőségeket. Pedig egy kis odafigyeléssel Te is képes vagy elmozdítani a hegyeket!

20150918_205720.jpg

Szólj hozzá

táplálkozás egészség fogyókúra egészségügy irónia mozgás emberi kapcsolatok igaz történet 2015 Magyarország kóház