2015. sze 18.

Ízesítő kocka valódi hússal!

írta: retrodj
Ízesítő kocka valódi hússal!

Mindenki számára ismertek az alábbi reklámszlogenek: "akár tízszer tovább tart!", vagy a "pihe-puha lágyság!". Nem tudom hány ember dolgozik egy ilyen projekten és azt sem mennyi idő nekik tökéletesre fejleszteni, hogy átcsesszék az embert a palánkon.

Viszont amit a saját szememmel láttam az tényleg nem mindennapi. Valóban csak ilyen termékekre van szükség, amely azt nyújtja, amit hirdet magáról. Bár ebben az esetben rohadtul nem kellenének azok a szakemberek.

20150809_103447.jpg

Nem néztem utána, hogy pontosan mikor jelentek meg a piacon, de régóta kaphatóak már a leves és egyéb ízesítőkockák, amellyel kedvenc ételeinket dobhatjuk fel. Többféle típus van forgalomban, de ilyet még nem pipáltam. A pörköltszaft kockában valódi húst találtam, de nem csak az egyikben, hanem az összesben! Először azt hittem, hogy lejárt a szavatossága, pedig rohadtul nem! Ennek a cégnek, ezen terméke kurvára megnyert! Innentől csak ezt veszem meg, hiszen sokkal többet ad, mint amivel kecsegtet. Pörköltszaft kocka valódi húsdarabokkal! (csak kéretik óvatosan kezelni a hírt, mert a nyugdíjasok ha megtudják...)

20150809_103502.jpg

(ha nem lenne egyértelmű, hemzsegnek a kukacok a termékben)

Szólj hozzá

vásárlás reklám szolgáltatás étel akció bolt átverés tüske irónia igaz történet 2015